~ Naruto Conquerors ~


 
PříjemPortálCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení
Tha End!

Share | 
 

 Děti Shan'try

Goto down 
AutorZpráva
Ranum

avatar

Počet příspěvků : 136
Body : 180
První přihlášení : 02. 01. 11

Informácie o Postavách
Charakter 1:: Tetsuo Aokawa
Charakter 2::

PříspěvekPředmět: Děti Shan'try    Sat Jan 15, 2011 5:42 am

- Předtím, než začnete číst tento klan si prosím přečtěte topic • ZDE •


Klan
Děti Shan'try
Přístupnost
Každá postava která je v tomto světě už aspoň jednu generaci je z tohoto klanu to samozřejmě neznamená, že je nucena mít tu kterou techniku a nemůže používat spojené elementy nebo jiná kg jen prostě má k dispozici i techniky popsané níže ačkoliv u postav s kg hodně závisí na typu jejich kg navíc, pokud si vyberete i něco níže musíte se na to trochu specializovat, a tudíž přicházíte o zkušenosti s kg. Také platí, že můžete volit jen z odemčených věcí (odemykaní bude fungovat prostřednictvím reputace u jednotlivých kmenů) a na úrovni člen (shinoby) můžete mít jen a pouze jednu ze schopností uvedených níže ,lze kombinovat s elementárními technikami nicméně nedovolí vám naučit se dvě techniky klanu. Na úrovni válečník (kapitán) můžete ovládat 2 na úrovni generál (vůdce kmene)l pak 3. Postavy s propracovaným psaním příspěvků mohou dostat herní výjimku na více možných větví učení, ale to bude zaležet na vaší reputaci u různých kmenů i na vaší reputaci u základního kmene.

Kmeny
Mezi kmeny patřili agresivní kmen čítající mnoho válečníků jejich doménou, byla krev a kosti jejich jménem bylo Chi-on jejich teritoriem jsou horské oblasti severu drsné svým prostředím a mrazem n a severu se rodí ti nejhouževnatější a nejdrsnější válečníci agresivně napadající každého kdo nepatří do jejich kmene. Jejím pravím opakem pak byl kmen žijící u řeky jejich doménou, byla léčivá síla rostliny s trny jejich kmen nese název Shizukana. Domovem Shizukana je jih slunný jih ve kterém se nachází většina velkých vodních toků a smíšených lesů. Oni byly národ míru snažící se pomoci každému, kdo o pomoc požádal. Ale běda tomu kdo jejich pomoci zneužil nebo kdo se opovážil znesvětit jejich posvátnou půdu. Východ Shan‘try je jeden velký mokřad stále zalitý mlhou a stále napůl vězící ve světě tmy tato oblast je domovem KYOFUSEI. Jejich doménou je duše jejich schopnost vlákat kohokoliv do nejroztodivnějších iluzí související s bažinami nebo se světem duchů je pověstná. Stejně jako jejich schopnost pomocí předmětu propůjčil člověku část duše zvířete. Z Kyofusei jde obrovská strach a respekt říká se, že právě tam se sdružují ti, jejichž duše je zvrácená. Na východě země naleznete nekončící stepy porostlé obrovskou travou na strom zde narazíte jen když opravdu hledáte, a nebo máte to štěstí že najdete pěstírnu Shioto . Jejich města jsou ta nejdůmyslnější města v celý Shan'tře jejich doménou je písmo a obrazy. Používají písmo k utvoření silnějších, zbraní umí do písmen na těle nebo do obrazů zapečetit ty nejroztodivnější věci. Jsou zvláštní a nedůtklivý. A pak je tu střed národ, ze kterého pocházel i samotný Malheraz. Kmen nese jeho jméno právě k uctění jeho významu kmen, jako jediný umí ochočit prazvláštní ještěry Tu-ara a spoustu umění je spojeno s nimi. Další zvláštností je peří, které v rukou zkušeného bojovníka muže fungovat jako kryt i zbraň peří schopné zastoupit element. Poslední dovedností kmene jsou pak iluze ne tak silné jako kmene na západě ale iluze spojené s matením soupeře předstíraným čtením myšlenek a vůbec s úpravou nepřítelovi psychiky za pomocí hudby šamanských bubnů. Středový kmen pak je něčím jako spojkou mezi ostatními kmeny. Je sice nejčastějším terčem většiny odbojových akcích ale daří sem udržet s ostatními celkem přátelské vztahy. Jistě v Shan'tře je tisíc aj eden další kmen rozmístěné po celé její ploše, ale ty nestojí za řeč vzdálenost mezi jednotlivými hlavními kmenovými oblastmi je pak až několik týdnů nebo měsíců chůze.

Schopnosti kmenů

Malharaz

Popis
Středový kmen vyznačující se nejvyšší mírou neutrality a schopností být jakýmsi společným bodem pro všechny kmeny. Pozice středového jim tak trochu dává pozici vyjednavače s novými příchozími neb jak oblasti plání, tak oblasti močálů jsou bud velice obtížně přístupné díky horám vůkol( pláně) nebo obcházeny kvůli obtížnému terénu uvnitř. Navíc středový kmen je nejpočetnější a jeho lid se dost často vyskytuje i mimo teritorium.
Oblast je bohatá na hory řeky lesy prostě všeho je tu celkem dost.
Zbraň
- Šamanský bubínek -
(-Pict-)
Umožňuje sesílaní genjutsu založených na zvuku tyto techniky slouží zejména k matení nepřátel na vyšších stupních dokáží nahlížet do myslí nepřátel a předpovídat jejich kroky nevýhodou je pak nutnost používat obě ruce k ovládání bubínku.
Bonus
- Obří ještěr Tu-ara -
(-Pict-)
Pokud chce někdo použít ještěra k něčemu jinému, než k dopravě musí sám vyrazit do lesů a plání a ukrást ještěří vejce. Nebo odkoupit vejcem chovných ještěrů kmene ani jedno není lehké. Ale odměnou za to je pak zvíře, které má vynikající čich na čakru i na jiné věci navíc ještěr disponuje termovizý. Takto vychovaný ještěr je pak využíván k řadě technik podobných technikám klanu inuzuka sám o sobě je možná trochu pomalejší než psy ale dokáže být velice hbitý a jeho zuby jsou mnohem nebezpečnější než zuby psí. Navíc jsou mnohem odolnější než psi.
Nevýhody má dvě pakliže si nezvolíte specializaci výcvik s Tu-ara tak můžete ještěra používat jen, jako dopravní prostředek v boji okamžitě utíká. Navíc je to studenokrevný živočich a tak je v noci mnohem pomalejší než ve dne nicméně neupadá do letargie jako hadi pokud tedy není vystaven mrazu.

Třídy technik
- Techniky si hráči musí vymyslet sami -

-Taijutsu-
Výcvik s Tu-ara tedy v podstatě jistá modifikace klanu Inuzuka na ještěry vyskytující se v novém kontinentu.
-Ninjutsu-
Ovládání pírek: na základních stupních znalosti tedy do dosažení úrovně kapitán je třeba nosit pírka v brašně či kdekoliv jinde samozřejmě jedno pírko muže i tak znamenat třeba ve výsledku pírek 5. V pozdějších částech je pak uživatel schopen pírka odlupovat od své kůže a tvořit je pírka samotná pak mohou fungovat jako kunhaie či senbony . Mohou být skládaný a napodobit dost technik konan a navíc mohou vodit čakru uživatele tedy lze pak mít pírka hořlavá nabytá elektřinou pírka letící mnohem rychleji jen tak trochu nelze použít doton ani suiton… Pírka jsou háklivá na smáčení a velice snadno hoří.
-Genjutsu-
Zvukové iluze za použiti bubínku určené k matení nepřítele v pozdější fázi částečná hypnóza a odhad nepřítelových akcí. Hudba muže být brána i jako poškozující možné navázaní na ninjutsu.

Vůdce
Takawi
(-Pict-)
Rázný, dokáže si sjednat pořádek, ovšem je dost tolerantní, mistr diplomacie.

Diplomacie
Chi-on
Častý konflikt hrozící válka.
Shizukana
Vzájemná výpomoc inklinace k míru.
Kiofusei
Neutralita, netečnost.
Shioto
Neutralita, mírná výpomoc.

Chi-on

Popis
Severský kmen plný drsných mužů a žen. Jeho specializace je zejména na boj a útok. Nejsou moc ochotni vyjednávat. Jejich krajina je krajina hor rovného místa je zde pomálu a možná kvůli nedostatku zemědělských ploch musí podnikat loupeživé výpravy do okolí.
Vybavení
- Kostěný oštěp -
(-Pict-)
Speciální oštěp složený z mnoha kostí umístěných kolem hlavního hrotu ten sám má dlouho bodnou část as 20 cm pak začínají další hroty které fungují jako činitelé větších ran. Oštěpem se dá celkem snadno vrhat. Pokud postava má specializaci boj s oštěpem muže následující. Pomocí lanka hozený oštěp ovládat a při minutí si ho přitáhnout. A vystřelovat kostěné ostny, které na něm znovu narostou.
Bonus
- Droga zuřivosti -
Jedná se o pilulku, kterou používají válečníci kmene Chi-on. Pilulka jim dodá větší množství čakry a změníte v berserkem. Tedy dostane je do stavu, kdy takřka necítí bolest a jsou schopni po dobu tohoto stavu vydržet i zranění, které je po odeznění účinku zabije. Tedy nebojovat jednou rukou nebo klidně kunhaie v hlavě. Problém je, že odpadá strategické myšlení, poživatel prostě bezmyšlenkovitě utočí pomocí technik na určitý cíl.

Techniky

-Taijutsu-
Boj s kopím
Tedy používání výše zmíněného kopí.
-Ninjutsu-
Krvavá odplata
Zde je použita krev uživatele k útokům podle úrovně technik lze z krve utvořit čepele na rukou lze jí používat jako malá kopí a všemožně s ní utočit problém je že nepoužitích silnějších technik je potřeba více krve a při častém užívání hrozí mdloby. Navíc je li jakákoliv krevní technika používaná často dojde k řídnutí krve a věci krvácivosti což sice znamená silnější útok ale také větší krvácivost z ran a rychlejší úbytek krve.

Vůdce
Akhara
(-Pict-)
Tvrdá, přísná, většinou vše zvyklá řešit pomocí cesty boje.

Diplomacie
Malharaz
Častý konflikt hrozící válka.
Shizukana
Odpor
Kiofusei
Neutralita s občasnými konflikty.
Shioto
Neutralita

Shizukana

Popis
Mírný kmen žijící na jihu v oblasti kde je nejvíce vod i lesů spousta zeleně a klid. Jsou zaměření spíše mírově, avšak dokáží vystrčit drápky, když je něco opravdu naštve.
Vybavení
- Trnový bič -
(-Pict-)
Jedná se o bič spletený z několika šlahounů popínavé rostliny s trny v netrénovaných rukách muže ošklivě poškrabat a vůbec dělat to co bič umí. Pakliže máte dovednost ovládaní biče muže se bič libovolně natahovat trny lehce zvětšovat a zmenšovat. Pomocí trnů dokážete prořezat zbroj nebo i zeď když jste dost trpělivý. Také je velice efektivní omotat někoho šlahounem biče a pak ho nechat stáhnout.
Bonus
- Léčení -
Jedná se o samostatnou techniku v podstatě se pomocí čakry a bylin umocňuje vlastní regenerace tkáně je to velice podobné léčícím technikám starého světa

Třídy technik

-Taijutsu-
Používání biče, více nahoře.
-Ninjutsu-
- Šlahouny -
Jedná se o vlastní element umožňující vytvářet různě velké šlahouny a s ním jakkoliv utočit nebo se bránit šlahouny fungují vesměs jako molton jen trochu oslabeně (navíc nejsou sloučením suiton a doton)

Vůdce
Ragdan
(-Pict-)
Mírný, vyrovnaný s velikou úctou ke svatým místům na jejich území. Rozhodný v případě, že právě tyto místa někdo napadne.

Diplomacie
Malharaz
Vzájemná výpomoc téměř mír.
Chi-on
Nepochopení,obrana.
Kiofusei
Neutralita skoro až přerušení jakýchkoliv styků.
Shioto
Téměř mír.

Kiofusei

Popis
Kmen Kiofusei žije na východě a stejně jak jsou východní země zeměmi bažin močálů a oblastí s věčnou mlhou. Tak je i kmen tím nepodivnějším úkazem na celé Shan'tře. Většina jinak přemýšlejících lidí se nachází zde. Také tu není problém sehnat odplaty a jiné ne úplně legální věci.
Bonus
Vidění duší
Jedná se o Doujutsu které umožňuje v rozsahu 360° zaznamenat cokoliv živého tím že je viděn jakýsi čakrový duch osoby( je zvýrazněn ve vidění). Pomocí duší lze odhadnout sílu protivníka, lze poznat, jestli je dotyčný v genjutsu a je mnohem snazší iluzi rozpoznat. Praktickou nevýhodou je to že nevidí předměty, které nejsou živé, nebo jimi neproudí čakra. Tedy vidí ale mnohem slaběji.

Třídy technik

-Taijutsu-
Duch ve stroji
Jedná se vlastně o jistou modifikaci loutkářské techniky s tím rozdílem, že je do „loutky“ vkládána čakra, na kterou loutka jistou dobu funguje a muže díky ní používat své techniky. Množství čakry se liší podle úrovně zvládnutí loutky. Loutka Pak funguje jako samostatný jedinec tedy má svou mysl a není potřeba ovládat i když pro to aby jednala dobře je potřeba slovních nebo aspoň napsaných příkazů. Nicméně při vkládaní čakry do loutky je možné základní příkazy vložit téže tudíž na zakalené úrovni muže loutka fungovat bez ovládání. Loutka muže mít všelijaké mechanizmy avšak platí pár, ale za prvé v loutce musí být minimum kovu jinak se muže stát, že loutka bude dělat úplně něco jiného. Za druhé každý ninja muže mít toliko jednu loutku. Tu muže jakkoliv přetvářet k obrazu svému, ale musí to být stále ta loutka. Pokud je loutka zničena muže vytvořit další ale musí do ní vložit jakoukoliv část z předešlé loutky (dost často se stává, že si uživatelé loutek z loutky ulomí třeba jen kus třísky a někam si ho pro tenhle případ schovají)
-Ninjutsu-
Duch v totemu
Asi nejhůře popsatelný styl vlastně a jednoduše se jedná o to, že se do totemu (větší předmět nošený často na zádech) vloží duch nějakého zvířete většinou dravce či šelmy. Vlastník totemu pak muže pomocí ninjutsu přebírat vlastnosti právě té šelmy s tím že si muže zlepšit smysly nechat narůst drapy hustší a tvrdší kůži a tak stále ovšem bude ve výsledku člověkem, který jen jinak vypadá tedy nelze se proměnit ve zvíře a nelze třeba pomocí ducha ptáka opravdu létat. Nicméně plachtit by mělo být možné. Samozřejmě že podle úrovně se zvedá doba a časti, které lze takto modifikovat.
-Genjutsu-
Pán strachu
Genjutus sesílané očním kontaktem většinou za přispění Vidění duší. Zaměření je na poškození protivníka vyvolaní strachu. Odvracení od úmyslů prostě jak chcete, prvky iluzí bývají mlha, kostry duchové a všemožné hororové věci.

Vůdce
Mathand
(-Pict-)
Napůl šílenec, napůl vlastně geniální vůdce, jenž tráví většinu svého času v drogovém opojeni. Avšak je-li donucen bojovat jeho nepřátelé se opravdu mohou těšit na nehezké věci.

Diplomacie
Malharaz
Neutralita.
Chi-on
Neutralita.
Shizukana
Neutralita.
Shioto
Téměř Nenávist kvůli používání písma.

Shioto

Popis
Kmen Shioto žije na rozsáhlých plání které jsou ze všech stran obklopeny horami, takže zde prší jen jednou za čas a vítr prakticky nefouká. Shiotu jsou studnice vědomostí celé Shan'try jejich přístup k ostatním je asi jako přístup dospělého k dítěti.
Bonus
- Runy -
Runy do zbraní umožňují například uvěznit techniku nebo přidat element. (Možnost například přidání plamene do meče, vystřelení elektřiny a podobné věci)

Třídy Technik

-Taijutsu-
Písmo
Používají se Tetovaná písmena na tělo každé písmeno nebo slovo muže pak mít různý efekt na danou část těla nebo na tělo celé každopádně platí že útočné runy se dávají na časti kterými se utočí runy obrany pak většinou na větší plochy stejně jako runy pro zlepšení nějakého atributu. Nicméně runy mají pár nevýhod divní je, že tělo má omezenou kapacitu, která lze potetovat případné zlepšení stávající runy pak znamená nechat si runu smazat počkat několik týdnů, než se rána zhojí a znovu si nechat runu vytetovat. Také platí, že runy působí j ne, pokud jsou vidět tedy, pokud jsou zakryty šaty nefungují pokud jsou zamanuty nefungují. Runy se pak kombinují s bojem bezezbraně.
Ninjutsu
Obrazy
Velice podobné tetování avšak zde se užívají obrazy umístěné na kůži. Na jejich seslání je pak potřeba aby byl uvidět. 4lověk tak ale muže do svého těla uvěznit zobrazení nějakého zvířete bytosti nebo předmětu a pomocí čakry ho stvořit podobně jako funguje technika velký kreseb jediným rozdílem je, že jsou zvířata mnohem více reálná a obětuje li dotyčný celou kresbu (čím větší tím silnější nebo větší počet) pak je daný tvor hmotný stejně jako by se jednalo o Sumona. Platí ale to že nelze zobrazovat ocasé démony lepe lze ale to co vypustíte, bude tak asi milionkrát slabší . a samozřejmě lze mít jen omezený počet tetování.

Vůdce
Mija
(-Pict-)
Vzdělaná, pohledná a taky tak trochu na všechny kmeny pohlížející se shora díky většímu vzdělání.

Diplomacie
Malharaz
Vcelku mírové vztahy.
Chi-on
Neutralita.
Shizukana
Vcelku mírové vztahy.
Kiofusei
Lehký despekt kvůli používání duší.


Naposledy upravil Ranum dne Wed Jan 19, 2011 9:55 am, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
 
Děti Shan'try
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
~ Naruto Conquerors ~  :: Herní místnosti :: Shan'tra :: Informace o Shan'tře :: Klany-
Přejdi na: